Op aanraden van Ruben01 hier dan maar een topic over hoe we mensen kunnen overtuigen om mee te doen aan folding@home, of BOINC. Er doen nu maar 202 leden mee met deze acties, terwijl we toch met 11709 gebruikers zijn. DIt is maar 0.017% van het totaal. Hiervan zijn er eigenlijk maar 35 actief, wat nog eens een heel stuk minder is.
Hoewel BOINC het vrij goed doet in de statistieken word ons folding@home team meer en meer ingehaald door nieuwe teams die gebruik maken van de PS3, hierdoor zakken wij dus langzaam maar zeker in de statistieken.
Ik dacht dat door extra reclame te maken we misschien meer mensen (en dus ook computers en misschien PS3's) kunnen recruteren om voor ons team te vouwen.
Ik dacht eventueel aan een klein blokje reclame op de forumindex, zodat iedereen duidelijk kan zien dat je hier kan vouwen (en boincen), verder misschien ook als iemand nieuw zich lid maakt, een link tonen naar deze teams, zodat ze onmiddellijk kunnen meedoen.
Ik denk trouwens als we meer mensen recruteren, dat dit ook voor andere mensen de aanzet zal geven om mee te vouwen. En vergeet niet, het is voor een goed doel.
edit: ik ben vergeten tags in de titel te zetten en zie niet hoe ik dit nog kan wijzigen, mijn excuses daarvoor.