(sandra)
Artikelen: 0

[Folding] Ik snap het even niet meer.

ik heb hier rondgezocht naar het antwoord op mijn vraag maar kan hm niet vinden. ik heb het hele vouwen-idee meerdere keren moeten doorlezen voordat ik er iets van snapte, maar nu ik het ongeveer snap reist er bij mij 1 grote vraag: er staat dat je je eiwit moet inleveren ofzo (als het hele rondje vol is) maar hoe moet dit?

het zal vast een hele stomme domme vraag zijn, maar ik wil graag helpen , maar ik ben niet zo goed in het begrijpen van dit soort dingen.

zou iemand me kunnen helpen?
denken is een hobby... en leuke hobby
Ruben01

Re: [Folding] Ik snap het even niet meer.

Zoveel rondzoeken is niet echt nodig, F@H heeft een perfecte FAQ die je hier kan lezen: http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270

Het enige wat je moet doen staat in die FAQ, dat is een gebruikersnaam en teamnummer invullen als je de software geinstalleerd hebt. Als dat gebeurd is moet je gewoon de software laten doen en af en toe eens kijken of hij nog goed bezig is.

Ontvangen, versturen dat doet je pc allemaal voor jou :D !!
(sandra)

ok dankjwel! ook heel logisch dat de software het zelf doet natuurlijk dat opsturen.. maar dat bedenk ik dan zelf niet.. ben een kleine digibeet :D
Ruben01

ok dankjwel! ook heel logisch dat de software het zelf doet natuurlijk dat opsturen.. maar dat bedenk ik dan zelf niet.. ben een kleine digibeet :D
Daarvoor is er hier een speciaal forum om mensen te helpen die willen meedoen !

Deze week is het ook Foldathon en het F@H team wil in deze week zoveel mogelijk punten bij elkaar vouwen om de verjaardag van het team te vieren. Als je het vandaag gaat installeren dan zal je ook nog je steentje kunnen bijdragen.
(sandra)

m'n laptop vouwt als nooit tevoren! :D

Terug naar “IT en informatica”