Op dit moment gebruikt niet actieve systeemprocessen het meeste (maar dat is normaal!) heb ik windows media player aanstaan, die gebrukt rond de 30 CPU, Internet Explorer rond de 10, dan wisselt het met een paar programmatjes de hele tijd van 0 tot 5.
Ben eens wat aan het testen, er staat niks aan van Distributed Computing en Windows Mediaplayer is er lekker wat beats aan het doorhalen, er staan 2 pdf files open waar ik in aan het studeren ben en nog een 3-tal FireFox venster.
Als ik dat allemaal opstart dan is mijn processor wel even op 40% bezig maar als ik dit bericht aan het typen ben dan springt hij tussen de 6 en 10% heel soms gaat hij eens naar 14% maar dan ziet hij direct dat hij iets te hard aan het werken is en zakt hij maar terug.
Het is dus niet echt normaal dat bij jou die WM en IE zoveel CPU gebruiken denk ik. Je moet die zaken eens uitzetten en dan kijken of je CPU-meter wel echt naar bijvoorbeeld 5% zakt. Het kan zijn dat hij gewoon zonder een enkel 'zichtbaar' programma al op 20% bezig is. (dan moeten we op de achtergrond gaan zoeken).