Dag allemaal,
Ik heb een moeilijk, en vooral persoonsgebonden vraagstuk waarbij jullie hulp enorm gewaardeerd zou worden. Ik zou graag iets willen doen voor de 3e wereld; erg egoistisch aangezien ik denk dat dat me gelukkiger zal maken dan manager worden in een of andere multinational, maar daar gaat het niet om.
Aangezien ik weet dat hier pientere mensen zitten hoop ik dat jullie me hiermee kunnen helpen. Hoe kan ik de derde wereld zo goed mogelijk helpen? Door
-bijna mijn hele toekomstige inkomen van Bedrijf A steevast elke maand over te maken naar een goed doel; of
-door zelf actief te zijn binnen wat dan ook. Graag hoor ik dan ook waar mijn skills het meest nuttig zouden zijn volgens jullie, en/of of/hoe ik mijn studie {dus Graduate/Postgrad-programma} nog zou kunnen aanpassen op mijn toekomstige bijdrage aan de wereld)
(Mocht het helpen: profiel: jong, rond nu BSc Economie in NL nu af met 9 gemiddeld, al toegelaten tot een top5 v/d wereld MSc Financial Management in het buitenland maar kan nog terug, totaal geen micro- of macro-econoom en ben niet geinteresseerd of talentvol in de politiek van 3e wereld landen, wel geinteresseerd in bedrijfs-economie, met name accountancy & finance.)
Duizendmaal dank voor elke zin aan input die door jullie gegeven wordt - het helpt me enorm!