Inderdaad. Daarstraks stond er op de plaats van de advertentieruimte ofwel een foutmelding ofwel een deeltje van de hoofdpagina van Wetenschapsforum (ik wilde nog een screenshot maken, maar ben het uiteindelijk vergeten).Als jullie nog andere dingen signaleren die er nu anders zijn, laat het vooral hier weten (zo doen ook niet alle advertenties het meer).
Een kleiner lettertype is wat mij betreft niet echt hinderlijk, dus neem gerust de tijd.Aangezien de symptomen willekeurig lijken is herstellen lastig. We vragen om jullie geduld.
Code: Selecteer alles
<head><title>IPS Driver Error</title>
<style>P,BODY{ font-family:arial,sans-serif; font-size:11px; }</style></head><body>
<blockquote><h1>IPS Driver Error</h1><b>There appears to be an error with the database.</b><br>
You can try to refresh the page by clicking <a href="java script:window.location=window.location;">here</a>
</body></html>
Ik weiger te geloven dat dit soort problemen zichzelf oplost.....EDIT: Het probleem lijkt zichzelf opgelost te hebben.
Mogelijk, maar dan zou ik verwachten dat er gemeld wordt dat het opgelost werd.Ik vermoed dat dat enige mensen wel wat zweetdruppels heeft gekost.