Miels
Beheer
Artikelen: 6

Activiteit technisch team

Het zal menigeen al opgevallen zijn dat we al een tijdje problemen hebben m.b.t. het verhelpen van verschillende technische bugs. De reden hiervoor is de bezetting van ons technisch team: Een aantal mensen kreeg andere verplichtingen, die begrijpelijkerwijs de prioriteit hadden, en hebben het technisch team vaarwel gezegd met onze dank voor hun inzet. Anderen hebben aangegeven slechts af en toe tijd vrij te kunnen maken (waarvoor we oneindig dankbaar zijn) om een en ander aan te pakken, waarbij het voornamelijk noodgevallen betreft.

We kampen dus met het probleem technische problemen niet structureel aan te kunnen pakken. Het blijkt zeer moeilijk te zijn vrijwilligers te vinden met de nodige kennis op het gebied van PHP (waar Invision, tevens complexe software op draait). We zijn hard op zoek naar oplossingen, en vragen in de tussentijd jullie begrip voor het feit dat er zaken blijven liggen die we niet meteen op kunnen lossen.

Mochten je interesse hebben om je in te zetten binnen het technisch team van Wetenschapsforum, lees dan vooral even de vacature voor vrijwilligers op dat gebied onder het kopje "Vrijwilliger worden".
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Lathander
Artikelen: 0

Re: Activiteit technisch team

Alhoewel ik nog geen PHP ken bied ik eventjes het volgende aan.

In mijn bijlage zit een ZIP file, daarin zitten 14 PDF's. Ieder is een hoofdstuk van een cursus PHP die ik vond op www.web-garden.be.

Alhoewel ik niet kan helpen, misschien handig voor de huidige technici, kennis opfrissen, dingen tegenkomen die je nog niet wist of vragen over had.

Misschien is alles wat hierin staat reeds gekend, misschien staat er iets nieuw of meer gedetaileerd in

EDIT: verdorie, bijlage vergeten plaatsen

EDIT2: kan blijkbaar geen bijlagen plaatsen... ik zal het naar een e-mail adres proberen sturen.

EDIT3: heb het anoniem geupload hier: http://www.megaupload.com/?d=JMY3H9WZ
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Re: Activiteit technisch team

Bedankt voor je poging om bij te dragen, maar ik vrees dat het niets uithaalt. Het is niet zozeer dat het team niet (voldoende) PHP kent, maar dat momenteel weinig mensen zijn die wat tijd hebben. We nodigen je natuurlijk van harte uit om zelf de cursus door te nemen en je aan te melden als technicus :D .
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Forumnieuws”