Tris - Kar
Artikelen: 0

3d-programma

Goeienavond,

Kent er iemand een eventueel 3D-programma waarmee je bijvoorbeeld een welbaalde motor meekunt schetsen? Liefst een gratis programma die je eventueel kunt downloaden op internet. In ieder geval een kwalitatief programma waarmee je voldoende functies hebt om een motor te kunnen schetsen
Lathander

Re: 3d-programma

Enige freeware 3D programma dat ik ken is Blender

Alhoewel ik niet weet hoe je zelf zo'n motor in elkaar moet steken
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Bert F

Ik denk dat voor jouw toepassing Inventor heel erg geschikt is. Maar gratis is het niet (zelfs heel duur) echter als student kan je op de webpagina van autodesk (de uitgeverij van inventor) je registreren en dan kan je het programma onder bepaalde voorwaarden gratis gebruiken.
Tris - Kar

Goeienavond

Alvast bedankt voor de reacties, maar heb ondertussen de beschikking gekregen van het programma Autocad.

met vriendelijke groeten
Bert F

Auto cad is van dezelfde uitgever als inventor. Het verschil tussen de programma's is dat auto cad meer geschikt is voor 2D tekeningen inventor is echt bedoeld voor het 3D werk en in mindere mate 2D. Succes er mee. Groeten.

Terug naar “Informatica en programmeren”