marcogrinwis schreef:Ik moet wel toegeven dat ik misschien even een paar daagjes stop. Mij pc heeft nogal problemen met zijn hitte. Bij 100% gebruik bereikt hij temperaturen van 70 graden, mijn mobo mag max 75 worden, gevaarlijk dicht bij de grens zit ik.
Moet even een heatsink installeren aan de achterkant dan kan ik weer verder.
70 graden voor een moederbord is wel bizar hoog. Heb je wel casefans?
Jan van de Velde schreef:Folding is leuk, maar laten we nou asjeblief géén risico's met apparatuur gaan lopen. Dat zijn die extra WU's NIET waard. Erger nog, een paar van die verhalen de wereld in (computer doorgebrand door Folding) en potentiële vouwers schrikken zich een ongeluk.
Kun je véél beter een vriend/kennis/familielid stimuleren óók te gaan vouwen......
Amen. Ik heb een tijdje GeBoinct, maar ben daar sinds ik een nieuwe pc heb (core 2 duo) niet mee verder gegaan omdat ik geen zin heb om mijn CPU voortdurend superzwaar te belasten (ivm temperatuur, slijtage, vertraging pc, geluidsoverlast fans etc). Gister zag ik dat je met je GPU kunt vouwen en ik ben dat eens gaan proberen. Dat is toch wel echt een uitkomst. Zo haal je toch nog veel punten en het CPU-gebruik ligt bij mij slechts rond de 50%, prima te doen wat mij betreft. Weet iemand overigens een tabel te vinden met maximumtemperaturen voor de
GPU?