Yoste is nogal in actie geschoten.
Gisteren zorgde gij voor maar liefst 11.350 punten.
Waardoor we op 1 dag voor meer dan 19.000 punten hebben gevouwd.
Ik zou zeggen, vouw zo door.
Moderator: Jan van de Velde
Moet zeker mogelijk zijn als we nog ietsje verbeteren (zie ook de... Ik zou zeggen draai nog even door en WSF terug in de top 600, eindelijk.
Idd, het gaat terug de goeie richting uit Ik herinner mij nog dagen van 10.000 en meer, toen ik nog enkel met mijn laptopje vouwde, dus het moet zeker mogelijk zijn om boven de 25.000 uit te stijgen! Maar daarvoor moeten er nog meer mensen hun pc'tje terug laten vouwen natuurlijkJa, zonder jou is er 9.000 punten gevouwd op een dag, wat natuurlijk ook mooi is.
Maar waarom niet onmiddellijk boven de 25.000 punten proberen, dan krijgen we een mooi groen kleurtje.
Amen.iemand die constant zijn WU'tjes binnen levert, schat ik hoger in dan iemand die pakweg een weekje fold met een supercomputer en er dan mee stopt,
Momenteel zouden we reeds rond 2009-02-01 15:59 in de top 600 schieten volgens kakaostats...Volgens hen zouden we rond 2009-04-28 01:33 de top 600 bereiken, indien we zo verder doen natuurlijk (en er geen nieuwe gigantische foldingteams meer voorbij komen gesneld) ...
Wel, wat je voor je krijgt op die site is een radar scope van de ranking van het team. Er wordt gewoon berekend waar we binnen x-aantal dagen zouden staan door de huidige productie (ik vermoed gemiddelde weekproductie => 92,563) aan te houden. Als je dan in de kolom ranking op zoek gaat naar 600, dan stoot je op de rij waarbij we USAF Communicators zouden inhalen om 2009-02-01 15:59. Dit zijn natuurlijk allemaal maar vooruitberekeningen, maar het is toch eens leuk om te zien dat ons team sterk aan het stijgen isHoe kun je dat zien via die statistieken?...