Hoe doe ik het volgende precies? (wat dikgedrukt is)
Ik weet het alleen als je met de Boincmanager werkt. Deze is tijdens installeren ergens in mijn menu (bij start) erbij gezet onder de kop BOINC. Als je hem start, zie je helemaal rechts in de taakbalk een blauw met geel logo'tje. Hierop dubbel klikken en je hebt je Boincmanager.
Antwoord op je vragen:
- Haal ook echt na 19:00 uur de WU's op. Alles wat je voor 19:00 uur hebt opgehaald, telt niet mee voor de challenge.
In Boincmanager op het tabje Projecten, staan de projecten die je nu vouwt. Voeg hieraan Primegrid toe. (ga naar trek-menu "Projectbeheer" en selecteer "Project toevoegen", voor primegrid is dat: "
http://www.primegrid.com/") Als je Primegrid hebt toegevoegd, zal deze vrij snel projecten ophalen. Dit automatisch ophalen ga je voor nu uitzetten.
Ga naar het tabblad Projecten en selecteert Primegrid (1 keer klikken) en klik op de button "Geen nieuw Werk". Je andere projecten laat je lekker doorvouwen.
Even na 19:00 uur op maandag selecteer je Primegrid en je klikt op "Nieuw werk toestaan".
Vervolgens selecteer je al je andere projecten en klikt op "Onderbreken". Daarmee worden deze projecten en je huidige WU's opgeschort.Immers je wil even alleen Primegrid vouwen. Na de Challenge zal je deze projecten en de WU's weer activeren.
- Haal meteen een flinke voorraad binnen. Een buffer van bijvoorbeeld 3 dagen.
Binnen Boincmanager ga je bovenin naar de het trek-menu "Geavanceerd" en selecteert "Lokale voorkeuren". Selecteer het tabblad "netwerkgebruik" en kijk naar het veld "extra werk buffer". Zet deze op bv 3 of hoger.
Klik op OK.
Daarna bij het tabblad Projecten even Primegrid selecteren en klik op "Project bijwerken".
Je kan het maximum ook ergens binnen Primegrid instellen, maar ik heb gemerkt dat die waarde niet werkt.
- Lever op de 31e rond 18:45 je laatste WU's in. En om even voor 19:00 uur nogmaals. Het is namelijk druk zo rond deze tijd met inleveren.
Op het tabblad "Projecten" Primegrid selecteren en klik op "Project bijwerken".