Lijn trekken het is klaar nu ik moest vandaag ook weer naar Haarlem ik ging met de bus en ja hoor het was weer raak alle allochtonen zowel moslims, polen en andere allochtonen zaten allemaal in hun eigen taal te praten. Spreek Nederlands of ga naar een land waar ze jou taal spreken. Nederland moet echt strenger worden veel strenger anders loopt het aantal allochtonen in 2050 op tot misschien wel een derde van de Nederlandse bevolking
Die mensen mogen zich waarschijnlijk ook nog geen autochtonen noemen en worden wie weet, als ze niet willen intregeren wel weer teruggestuurd naar hun land. Maar dit heeft helemaal niks te maken met religie. Dus daar laat ik het bij.
Er zijn ook nog "lang" geen 1 miljoen moslims in nederland (volgens laatste CBS pijling waren het in totaal 750.000, met nederlandse en westerse moslims meegerekent) en moet je zien hoeveel moskeën er nou al zijn. Terwijl in je in Turkije wel een miljoen christenen op moet trommelen. Daar is het bij wet nogsteeds verboden om een kerk te stichten of een dienst bij te wonen.
Vergeef mij, ik ben geen master-uitlegger; maar je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te vertellen. Die 1 miljoen moslims in ons land zijn zo'n 1/16 van onze bevolking. Die 1 miljoen christenen in Turkije zijn misschien maar 1/45, dat is toch wel een groot verschil. Ik probeerde enkel een voorbeeld te geven, met zomaar wat getallen, je moet die getallen niet als absoluut op je nemen, maar als relatief. Ik geef je helemaal gelijk, in Turkije is het nog bij de grondwet verboden dat er kerken worden opgericht, maar als ze daadwerkelijk aan de EU willen participeren, wordt dat een heel ander verhaal.
Met vrij spel bedoel ik dat de immigranten en de emigranten pdf gaan bepalen hoe de invulling van een bewoner is in nederland, met in achtneming van de spelregels van de overheid ic politiek natuurlijk. Je kunt ook zeggen dat het een vrije markt is.
Daar heb je deels gelijk in. Maar een streep trekken is niet aan de Nederlandse burgers overgelaten en ik heb af en toe het gevoel, dat de coalitie daar te zwak voor is.
[quote]Lijn trekken het is klaar nu ik moest vandaag ook weer naar Haarlem ik ging met de bus en ja hoor het was weer raak alle allochtonen zowel moslims, polen en andere allochtonen zaten allemaal in hun eigen taal te praten. Spreek Nederlands of ga naar een land waar ze jou taal spreken. Nederland moet echt strenger worden veel strenger anders loopt het aantal allochtonen in 2050 op tot misschien wel een derde van de Nederlandse bevolking[/quote]
Die mensen mogen zich waarschijnlijk ook nog geen autochtonen noemen en worden wie weet, als ze niet willen intregeren wel weer teruggestuurd naar hun land. Maar dit heeft helemaal niks te maken met religie. Dus daar laat ik het bij.
[quote]Er zijn ook nog "lang" geen 1 miljoen moslims in nederland (volgens laatste CBS pijling waren het in totaal 750.000, met nederlandse en westerse moslims meegerekent) en moet je zien hoeveel moskeën er nou al zijn. Terwijl in je in Turkije wel een miljoen christenen op moet trommelen. Daar is het bij wet nogsteeds verboden om een kerk te stichten of een dienst bij te wonen.[/quote]
Vergeef mij, ik ben geen master-uitlegger; maar je begrijpt duidelijk niet wat ik probeer te vertellen. Die 1 miljoen moslims in ons land zijn zo'n 1/16 van onze bevolking. Die 1 miljoen christenen in Turkije zijn misschien maar 1/45, dat is toch wel een groot verschil. Ik probeerde enkel een voorbeeld te geven, met zomaar wat getallen, je moet die getallen niet als absoluut op je nemen, maar als relatief. Ik geef je helemaal gelijk, in Turkije is het nog bij de grondwet verboden dat er kerken worden opgericht, maar als ze daadwerkelijk aan de EU willen participeren, wordt dat een heel ander verhaal.
[quote]Met vrij spel bedoel ik dat de immigranten en de emigranten pdf gaan bepalen hoe de invulling van een bewoner is in nederland, met in achtneming van de spelregels van de overheid ic politiek natuurlijk. Je kunt ook zeggen dat het een vrije markt is.[/quote]
Daar heb je deels gelijk in. Maar een streep trekken is niet aan de Nederlandse burgers overgelaten en ik heb af en toe het gevoel, dat de coalitie daar te zwak voor is.