Hier afgeleid.
het kost mij erg veel moeite om jou stappen te volgen omdat je niet aangeeft wat je gaat doen en/of tussenstappen weglaat die ik dan eerst moet gaan raden?
De trajecten zijn zoals overduidelijk vermeld en zoals je hebt getekend.Welk traject volg je?
\(\frac{1}{c_3}\) wordt \(c_2\). Wonderlijk. Zou er dan misschien met \(c_2 c_3\) vermenigvuldigd zijn?Wat doe je hier?
Inderdaad.Leidt blijkbaar tot...
ja als je in die theorie zit leuk inderdaad. maar ik moet het nog vanaf de basis afleiden. ben zeker geen prof op dit gebied, maar heb wel wat boerenverstand.
Waar kan ik dat vinden? In het proefschrift?
Een soort conservatief veld.wnvl1 schreef: ↑di 05 apr 2022, 20:47 Dat ligt nochtans dicht in de buurt van jouw post van "zo 03 apr 2022, 20:20"
Als ik juist ben, denk ik dat het zo is dat als de rotor van \(\vec{\kappa}\) overal gelijk is aan 0 dat je op een gesloten lus steeds c uitkomt als gemiddelde snelheid voor het licht. Eenvoudiger gezegd denk ik dat er geen rotatie mag zitten in het synchroniciteit veld.
bedoel je mijn bericht van
Ja, het gaat over dit bericht.HansH schreef: ↑di 05 apr 2022, 22:42bedoel je mijn bericht van
Bericht zo 03 apr 2022, 19:20 ? waarschijnlijk iets met zomer en wintertijd dan waardoor de een 20:20 ziet en de andere 19:20. Bedoel je dat ik hiermee opnieuw een wiel heb uitgevonden wat in de natuurkunde al een gangbare aanpak was? of bedoel je toch een ander bericht?