Nee zelfs dat weet ik niet eens nee (kennelijk hoort dit bij ieders algemene ontwikkeling of ziets).Als jij dat niet eens weet, dan weet jij kennelijk niets van de geschiedenis van Afganistan en de diverse bevolkingsgroepen en dan heb je geen enkel recht van meelullen.
Ik weet echter weer andere dingen die JIJ kennelijk weer niet (eens) weet.
Wat weet jij eigenlijk van het olie en pijpleidingenverhaal m.b.t. Afghanistan? Je gaat er namelijk totaal niet op in. Betekent dit dat je er totaal geen weet van hebt?
Da's een bekend verschijnsel, dat niemand durft te getuigen.De grootste oorlogsmisdadigers uit het tijdperk van het sowjetregime zitten met z'n allen lekker in Nederland geconcentreerd,niet elders in Europa ,dankzij paars en niemand durft tegen hen te getuigen.
Tja...Ik meen dat slechts een zaak voor de rechter komt. De speciale eenheid in Arnhem die is opgezet om ze voor het Gerecht te brengen heeft weinig succes geboekt. Ik heb de heren gezien met hun mooie apepakkies aan met tal van onderscheidingen.
Dat moet je me dan even toelichten, want ik heb eerder de indruk dat je elke complottheorie (9/11 is alleen geen theorie meer, maar samenzweringsfeit, als je tenminste het nodige onderzoek daarvoor gelezen hebt) al bij voorbaat opzijschuift als zijnde het een sprookje en sensatieverhaal.Jij hoeft mij met je complottheorien niets wijs te maken jongeman, ik ben helaas te goed op de hoogte van bepaalde zaken.
Van mijn kant hetzelfde uiteraard...Ik ben van mening dat jij mag meelullen vanwege onze democratie,
Oke, dankjewel. Natuurlijk ben ik net zo vrij om je kennelijk gefundeerde mening, als ik die eerst eens zou kunnen en mogen lezen, eventueel te beoordelen als humbug en vodden, larie en apekool. Maar misschien ook niet, wie weet.maar ik ben zo vrij jouw ongefundeerde mening als van nul en generlei waarde te beschouwen, kortom als gezever en bullshit.
Maar ik krijg de indruk dat je een vrij hoge pet ophebt van de Amerikaanse regering en de acties die deze regering allemaal op touw zet.
Ik dus totaal niet.[/quote]