Rammelslakje
Artikelen: 0

Waarom werkt mijn sig niet?

Hallo,

Gister avond heb ik mijn profiel bewerkt en mijn signature erop gezet. Het is een Dynamische php file die een png image moet generen. Dit kan door de url tussen twee [img] tags te zetten alleen werkte dat niet. Toen probeerde ik het via html maar ook zonder enig succes. Mijn vraag: Waarom werken de bb codes wel op andere fora en niet op deze (terwijl deze zelfs html ondersteunt)?

M.v.g.

David
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.
jdr

Re: Waarom werkt mijn sig niet?

Omdat het niet toegestaan is een afbeelding in je sig te hebben, hebben ze dit geblocked.

Hij doet het overigens wel (denk ik) als je een pb stuurt.

Hier kun je achter komen door jezelf eens een pb te sturen, niet dat dit zin heeft overigens... :)
Miels
Beheer
Artikelen: 6

jdr schreef:Omdat het niet toegestaan is een afbeelding in je sig te hebben, hebben ze dit geblocked.

Hij doet het overigens wel (denk ik) als je een pb stuurt.
Klopt. Om de pagina's hier op WSF zo rustig mogelijk te houden is het gebruik van codes in signatures uitgezet. Dat geldt inderdaad alleen voor "gewone" topics, dus posts op het forum. Bij het renderen van topics wordt de code die in een signature staat weggefilterd. Onder pb's werken (veel) codes wel.

ps: het wordt gewaardeerd wanneer je groeten (aanhef en afsluiting) achterwege laat. Uitleg vind je in de regels.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Rammelslakje

Ok tnx ik snap het.
ps: het wordt gewaardeerd wanneer je groeten (aanhef en afsluiting) achterwege laat. Uitleg vind je in de regels.
Dit is de apartste regel die ik ooit heb gezien op een forum. Maargoed het is jullie forum :)
Miels
Beheer
Artikelen: 6

[offtopic]
Dit is de apartste regel die ik ooit heb gezien op een forum. Maargoed het is jullie forum :)
Je komt 'm misschien niet veel tegen, maar het is toch echt conform de etiquette. Maar aangezien internet al jaren uiterst laagdrempelig is zijn er procentueel gezien niet meer veel die-hards over die deze etiquette nog kennen, en raakt het gebruik ondergesneeuwd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”