Spijtig, een beetje concurrentie voor gmK kan geen kwaad, voordat die naast zijn schoenen gaat lopen.... ..jammer genoeg heb ik niet één van de kaarten die ertussen zit .
Spijtig, een beetje concurrentie voor gmK kan geen kwaad, voordat die naast zijn schoenen gaat lopen.... ..jammer genoeg heb ik niet één van de kaarten die ertussen zit .
Spijtig, een beetje concurrentie voor gmK kan geen kwaad, voordat die naast zijn schoenen gaat lopen.... ..
Ik denk dat het al gebeurd is , ik zit momenteel naar de statistieken te kijken en je staat op plaats 10.Och, Made in Flanders zal me eerst voorbij gaan. Daarmee heb ik al eens een haasje-over"gevecht" gevoerd, de laatste maanden dan continu beetje bij beetje op hem uitgelopen, en nu de laatste twee weken is die met een adembenemende inhaalslag bezig. Het moment dat ik mijn 9e plaats kwijtraak is écht zeer nabij.
Sinds eind januari 2006, en daarmee een van de eersten. Eerst met één niet zo bijzondere machine (mijn huidige computer), af en aan hebben daar de andere computers in huis óók bij gestaan (afhankelijk van kuren e.d.). Momenteel draait dus de mijne, die van mijn dochter (vlotter, niet zozeer mijn dochter, maar haar computer ) en nog een oudere machine van mijn zoons (niet zo vlot, niet zozeer mijn zoon, maar diens computer )Hoe lang vouw jij eigenlijk al Jan.
Ik heb momenteel 53 punten per dag maar ik werk ook maar met 1 pc'tje.Gemiddelde produktie zo rond de 70 punten per dag momenteel.
Niet teveel laten afstaan die pc .Het vouwen gaat idd wel lekker Oh en van die 2 maanden dat ik nu bezig ben hebben mijn pc's zeker 2 weken uitgestaan. Dus in ongeveer 6 weken vouw ik 20.000 punten
He ****... loop ik weer naast mijn schoenen
Gedaan.Ruben01 schreef:Ik was daarnet even aan het kijken in de FAQ voor de statistieken en de link die daar staat voor de officieuze statistieken gaat naar de verkeerde pagina
(pagina 7 ipv 6) ik vreesde er even voor dat we niet meer binnen de top 600 stonden maar we staan er momenteel wel nog in.
Misschien kan er iemand deze link aanpassen ?
de eerste klap is een daalder waard, gelijk maar liefst 500 punten!!Donator Booka
Score 500
Date of first work unit 2007-07-05 21:13:06
Jan van de Velde schreef:En ja hoor, de 160e pi.gif
de eerste klap is een daalder waard, gelijk maar liefst 500 punten!!
http://fah-web.stanford.edu/psummary.htmlWat voor een WU heb je daar voor nodig, 500 punten pi.gif
wordt het toch nog gezellig. pi.gifDonator jdavke
Score 186
Date of first work unit 2007-07-06 18:14:19
That's the spiritDonator WVO
Score 186
Date of first work unit 2007-07-18 10:18:24