Moderator: Jan van de Velde
Ik geloof eerder dat F@H bij Ger onnodig results blijft bewaren. Als ik op internet kijk zie ik dat hij in juli keurig heeft geupload op de 22e en de 7e. Toch staan die resultaten nog op zijn harde schijf als results6 en results-7.Ik geloof je dat je 100 MB hebt .
Zo'n vermoeden heb ik ook, maar voor de zekerheid heb ik het probleem ff op het internationale folding-community gezet. Waarschijnlijk draait het uit op een nieuwe installatie, maar ik wil eerst zeker weten dat ik geen werk weggooi.Ik geloof eerder dat F@H bij Ger onnodig results blijft bewaren. Als ik op internet kijk zie ik dat hij in juli keurig heeft geupload op de 22e en de 7e. Toch staan die resultaten nog op zijn harde schijf als results6 en results-7.
Vraag is natuurlijk of die allemaal nog punten opleveren. Ik heb op het FAH-forum ook eens door je logs zitten bladeren, en daar zaten ook oudere WU's tussen. Opvallend is dat er af en toe wel punten vermeld staan op je WSF-teamstatistieken, wat betekent dat je ergens onderweg wél wat ingeleverd hebt. En op het CT-forum zullen er dus ook wel staan. Dat vind ik vreemd, en inconsequent. Tenzij je vouwt met emerdere computers natuurlijk en er maar één computer is met deze verkeerde instelling?Mijn giga-workmap bleek te komen doordat de connectie van Internet Explorer sinds IE7 niet meer correspondeert met F@H. Die optie dus uitgevinkt in het configuratiescherm van F@H en zijn de WU's goed verzonden.
Die 88 MB is nog steeds RUIM meer dan wat wij gewone stervelingen op schijf hebben. Ik heb eens even bij mijn dochter gekeken. Haar computer heeft tot heden 47 WU's ingeleverd. Hiervoor staan er in haar Foldingmap inmiddels 4 verschillende cores, samen een kleine 10 MB, plus wat klein spul. In haar werkmap is het grootste bestand , WUdata09.xyz, 6,8 MB. Totaal neemt Folding o die computer dus een goeie 20 MB schijfruimte in, waarvan 7 MB (drie cores die ze momenteel niet gebruikt) overbodig, want een core wordt vanzelf gedownload als Stanford je een WU wil laten draaien en FAH merkt dat de goeie core niet op je computer aanwezig is.Heb ik wel nog steeds 88 MB totaal voor Folding. Ik stel dus voor dat we toch aanraden om 100MB op de USB stick in te ruimen voor Folding om problemen te voorkomen.
Ik ben bang van niet, deadlines zullen al lang voorbij zijn, maar soit.Vraag is natuurlijk of die allemaal nog punten opleveren. Ik heb op het FAH-forum ook eens door je logs zitten bladeren, en daar zaten ook oudere WU's tussen.
Ik heb slechts één computer.Opvallend is dat er af en toe wel punten vermeld staan op je WSF-teamstatistieken, wat betekent dat je ergens onderweg wél wat ingeleverd hebt. En op het CT-forum zullen er dus ook wel staan. Dat vind ik vreemd, en inconsequent. Tenzij je vouwt met emerdere computers natuurlijk en er maar één computer is met deze verkeerde instelling?
Ik zie nog een andere mogelijkheid: ik had tot een paar dagen terug de optie aanstaan om experimentele WU's te ontvangen. Die zijn groter dan normaal en kunnen een veel geheugen vragen (da's de reden dat ik die optie ook uitgeschakeld heb inmiddels). Degene die ik nu heb kan dus ook geween een exces zijn.Jan van de Velde schreef:Ik stel me dus nog steeds ernstige vragen bij je 88 MB. Ik zie drie mogelijkheden:Die WUresult09.dat van 45 MB is overigens wel een heads-up waard. Tenzij ook hier iets geks is gebeurd kunnen ze kennelijk wél zo groot worden. En dan is ca. 20 MB kennelijk niet in alle gevallen voldoende.
- In het werkmap-overzicht dat je eerder plaatste staat ruim 80 MB aan "WUresult0X.dat"-bestanden. Alles is nog niet verzonden,
- alles is inmiddels wel verzonden maar niet alles is uit je werkmap verwijderd.
- iets anders mafs dat de moeite van het onderzoek waard is.