TheLaw schreef:Ja, voor de publiciteit doet hij het sowieso... Maar ik vraag me af of hij het voor een lager tarief doet. Dat lijkt me niet uit te leggen tegenover zijn andere clienten.
Maar ik blijf er bij, het klinkt mij niet aannemelijk in de oren dat de ouders van de verdachte Moszkowicz kunnen betalen.
Ik zie hier een interessante discussieopening over hoe rechtvaardig rechtzaken zijn wanneer de één een betere advocaat kan krijgen dan de ander en de betere advocaten een gunstige invloed hebben op het oordeel van de rechter.
Ik weet niet hoe het met Moskowicz zit, maar sommige topadvocaten zijn toch bereid om bepaalde zaken, waar zij sterk in geloven, voor een laag tarief te behandelen? Soms uit idealisme, vaker omdat het veel publiciteit oplevert en hierdoor de naamsbekendheid van de advocaat toeneemt waardoor de advocaat weer meer goed betalende klanten krijgt.
Dit heb ik als leek tenminste begrepen.
Deze berggorilla wordt ernstig met uitsterven bedreigd doordat hun natuurlijk habitat wordt aangetast agv illegale bomenkap
We kunnen, nog, voorkomen dat deze prachtige dieren uitsterven. Familie laat je toch niet in de steek.