Het lijkt me een goed idee om ook voor BOINC een FAQ te maken zoals die ook voor Folding bestaat. Het huidige FAQ-topic geeft wel een eerste indruk, maar laat toch nog veel relevante zaken onbesproken.RaYK schreef:Ruben, DPW als jullie ooit hulp nodig hebben moet je maar het maar vragen éTof !!Idem hier, voor BOINC mag je me gerust storen
Nu heb ik niet zoveel tijd om te kijken wat er moet gebeuren en wie het ziet zitten om een bepaald stuk te schrijven op een niveau dat door een beginnend gebruiker begrepen kan worden.
Binnen een paar dagen komt daar zeker verandering in !!
Vraagje voor DPW: gaan we werken in een apparte topic in het D.C. forum of verhuizen we hiervoor naar het minicursus forum ?
We gaan wel goed moeten afspreken wie wat gaat doen wanneer we met verschillende personen werken zodat we geen stukken dubbel gaan maken e.d.
Jan van de Velde coordineert onze minicursussen, samen met Veertje. Ik zal even overleg hebben over de details.
Mochten er naast RaYK, Ruben01 en Mendelivium nog meer mensen zijn die een bijdrage willen leveren, laat het vooral weten!