Ruben01
Artikelen: 0

Re: [boinc] wetenschapsforum goes boinc

Plaats in Nederland: 82 nog een beetje en we zitten in de top 100.
Hier klopt iets niet, misschien lijkt het muggenziften maar dat even aanpassen kost weinig moeite en als er dan mensen zijn die het lezen dan lezen ze iets correct :D .
RaYK schreef:zijn er niet meer mensen toegekomen deze week?

ahja en mijn gemiddelde ligt bij de boinc stats ondertussen al boven de 1000, wacht maar dit tot dit weekend :D
Idd, Korot, jhnbk en vandaag Maharball (hopelijk ben ik er geen meer vergeten).

RaYK heeft blijkbaar nog iets achter de hand voor Redmess bij te benen :D .

Ik ben benieuwd naar het weekend.
RaYK

Ruben01 schreef:RaYK heeft blijkbaar nog iets achter de hand voor Redmess bij te benen :D .

Ik ben benieuwd naar het weekend.

niets speciaals hoor :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
Mendelevium

Idd, Korot, jhnbk en vandaag Maharball (hopelijk ben ik er geen meer vergeten).
Vergeet Miels ook niet :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
Ruben01

Vergeet Miels ook niet :D
Die had DPW al vermeld, beter kijken :D .
RaYK

Ruben Kwast! :D

op allprojectstats staan we ondertussen al met 25 :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
Mendelevium

Die had DPW al vermeld, beter kijken :D .
:D Mijn excuses :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
Redmess

Welkom bij de top Rayk.
RaYK

Welkom bij de top Rayk.

thx Redmess

RaYK

Ik heb iets bijgeleerd over Boinc vandaag, als je dicht tegen je vervaldag aankomt met een bepaalde taak dan gaat Boinc de status gaan aanpassen naar 'Running, High priority' waardoor het sowieso niet meer in pauze komt te staan :D

Ruben01

Ik heb iets bijgeleerd over Boinc vandaag, als je dicht tegen je vervaldag aankomt met een bepaalde taak dan gaat Boinc de status gaan aanpassen naar 'Running, High priority' waardoor het sowieso niet meer in pauze komt te staan :(
:D RaYK die een taak heeft staan die bij de vervaldatum komt, hoe heb je dat gedaan ;) .

Ik dacht dat die taken altijd veel te vroeg klaar waren bij jou ...

Waarschijnlijk wat zitten prutsen met de pauzeerknop ;) :D .
RaYK

hehe, nee nee da's een taak die op m'n laptop draaide maar ik was die even vergeten, nu staat hij terug aan :D

Redmess

Bij mij gebeurde dat ook een keer, geen idee waarom. Laat Boinc maar lekker zelf uitvogelen hoe het zijn taken uitvoert.
DePurpereWolf

Hitparade team Wetenschapsforum week 7 alweer

Om de leden van Boincend wetenschapsforum wakker te houden word er om de zoveel tijd een hitparade samengesteld. De winnaars worden geprezen, de verliezers belachelijk gemaakt. :D Een beetje competitie in naam der Wetenschap mag best.

Team vooruitgang

Er zijn geen vreemde gebeurd de afgelopen weken, dus gaan we even kijken of iedereen netjes heeft door gewerkt. Het wetenschapsforum team heeft de magische 10.000 grens doorbroken en staat nu zelfs in de top 9000: 8744.

Das toch netjes, das toch nie niks, nie?

De vooruitgang is in de volgende grafiek te zien. zoals je ziet, een mooi colletje van de 1ste categorie. Een goede groeier is QMC en Einstein. Er is ook een nieuwe bij gekomen, het zogenaamde lattice project.
wk7_points
wk7_points 801 keer bekeken
Legenda:
  • Blauw: Seti@home
  • Oranje: Einstein@home
  • Roze: Rosetta@home
  • Groen: Climateprediction.net
  • Wit: Spinhenge@home
  • Beige: ABC@home
  • Geel: Proteins@home
  • Lichtgroen: Quantum Monte Carlo at Home
  • Donkeroranje: LHC@home
  • Donkerbruin: Leiden Classical
  • Geel: POEM@home
  • Huidskleur: World Community Grid
Dat zijn dus 13 projecten waarin wetenschapsforum mee werkt. Das toch nie nix nee.

We hebben 217,463.80 punten nu, we komen dus bijna bij een nieuwe mijlpaal: 250k. Ik denk dat we dat maar de blikken mijlpaan noemen. Op naar het blik.

Weer een paar nieuwe leden bij: Maharball, Zuutboy, RubenK en Pieter van Gils

Allemaal van harte welkom.

De leden zijn als volgt: 27 leden: 1 dubbele, 11 Belgen, 12 Nederlanders, 1 Ier, en 2 internationale.

Hiervan zijn er dus zowaar 18 van actief, wat natuurlijk niet niks is. Ik ben benieuwd of dit nog kan groeien....

Plaats in Nederland: 76 We kunnen en moeten in de top 50 komen.

Plaats in Belgie (officieus): 39 (we zijn zowaar gezakt vergeleken met een paar weken terug.

De volgende grafiek laat zien hoe de actieve leden onderling presteren.
wk7_users
wk7_users 803 keer bekeken
Het word eigenlijk een beetje te druk met al die mensen om ze te gaan vergelijken, vooral met de nieuwelingen. Mischien moet ik Rayk en Redmess maar niet selecteren, word alles wat meer uitgestrekt over de y-as. Al is dat natuurlijk niet eerlijk voor 's wetenschapsforum's grootste computerkrachten. We weten eindelijk waar Rayk's dak ligt, en het ligt boven die van Redmess, hoi hoi hoi. :D . deze twee staan rond de 1000, terwijl het punten gemiddelde voor de andere meer bij de 100 ligt.....

Wat begint met een B, eindigd met OINC, en is heel gaaf?

Op naar de blikken mijlpaal

Link naar stats: http://www.allprojectstats.com/showteam.ph...&setlang=nl

en http://nl.boincstats.com/stats/boinc_team_...o&id=162929
Ruben01

DePurpereWolf schreef:Plaats in Nederland: 76 We kunnen en moeten in de top 50 komen.

Plaats in Belgie (officieus): 39 (we zijn zowaar gezakt vergeleken met een paar weken terug.
In de Nederlandse top staan we ook al een tijdje te springen tussen plaats 76 en 77, dit is wel raar omdat niemand in onze directe omgeving een bedreiging is voor die positie. Ik denk dat dit komt doordat er misschien een team veranderd van nationaliteit met meer punten dan ons en zo er ergens in die top voorspringt.

Ik hoop dat ik binnenkort ook terug een machine kan inzetten :D .
RaYK

nu dat de scholen terug open zijn vrees ik dat ik het me niet meer kan permiteren om m'n pc te laten aanstaan voor de ganse dag. Dus ik ben enkel nog actief 's avonds en in de weekends.. maar ik ga kijken om in de weekends m'n pc non stop te laten draaien. Daarom dat m'n gemiddelde ook is beginnen droppen :s

blah :D

Terug naar “IT en informatica”