Poeh, dat pak je netter aan dan toen ik een planetarium op mijn kamertje had gemaakt (toen bestond pluto tenminste nog.
) Anywho, toen heb ik gewoon de zon niet op schaal gemaakt (ik zei toen altijd tegen mijn vriendjes dat ik de planeten op schaal had en de zon is nu eenmaal geen planeet, snapte ze niet zo goed ben ik bang). De zon idd in een hoek van mijn kamer opgehangen en daar een licht in gemaakt. Voor de afstanden van de planeten heb ik de gemiddelde afstand genomen, en op mijn plafond stukken baan getekend. Ik geloof dat ik het voornamelijk rond had gemaakt en een beetje gesjoemeld had om ze elipsoider te maken. De reden dat ik de hoek van mijn kamer had gekozen is zodat je veel grotere afstanden met je planeten kan maken, de banen liggen dan verder uit elkaar. Ik ben bang dat rails dan niet meer zo goed werkt. Je zou dan als je zou willen stukken gordijn rails kunnen ombuigen, dat is redelijk goed te doen, en kwart cirkels ophangen en dan misschien iets met touwtjes en katrollen kunnen doen om de verhoudingen te laten werken.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.