joris84
Artikelen: 0

Re: [Folding] De stijgende vouwers van deze week

;)

dat is alleen nog maar de ps3 :D/

nu mijn pc nog :D/
Arjant2

Flink wat vouwers zijn weer opgestart, dus hopelijk kunnen we nu voorgoed de top400 binnen dringen!
Yoste

Weer maarliefst 15 stijgers! Doorgaan op dit elan! ;) <table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]joris84[/td][td]112[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]24[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Dinkydau[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]mgrinwis[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]SillyConMarc[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Arjant2[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]JonazzDJ[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]WSF[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Cycloon[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]omlaag[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]Evilsheep[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]14[/td][td]Kravitz[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]15[/td][td]JWvdVeer[/td][td]1[/td][/tr]</table>
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
JonazzDJ

Binnen enkele weken zit ik in de top 20 ](*,)
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Yoste

Deze week ging SillyConMarc voorbij Jan van de Velde in onze top 10. Jan valt daardoor terug naar de 10e plek, maar hoeft niet meteen te vrezen voor die positie. De 13 stijgertjes:<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]joris84[/td][td]23[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Toetn88[/td][td]13[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]9[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]JonazzDJ[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Kravitz[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]mgrinwis[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]JWvdVeer[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]SillyConMarc[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Cycloon[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]omlaag[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]phonggie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]Evilsheep[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Fold on! ;)

Verder wil ik ook even enkele vouwers melden die hun productie opmerkelijk opgeschroefd hebben in de voorbij weken/maanden: SillyConMarc, JonazzDJ, Dinkydau en Vladimir Lenin. Chapeau! ](*,)

Jan van de Velde
Moderator

Jan valt daardoor terug naar de 10e plek, maar hoeft niet meteen te vrezen voor die positie.
Ik vrees niets. Hoe meer er mij voorbij stormen, hoe beter. ](*,)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Yoste

Ik vrees niets. Hoe meer er mij voorbij stormen, hoe beter. ;)
Wel, dat hoop ik nu ook. Niemand die zich geroepen voelt mij in te halen? ](*,)

Arjant2

hehe dat is vrij kansloos om jou te in halen ;-)

meerjarenplan ](*,)

Ik ga langzaam weer opstarten met folden. Boinc challenge is bijna voorbij en 1 van mijn werkpc's is al door zijn werk heen dus die gaat terug naar folding.
Yoste

Wederom 13 de voorbije week:<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Harm_Gerlings[/td][td]57[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Kirov[/td][td]26[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Cycloon[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]SillyConMarc[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]JonazzDJ[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Korot[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]omlaag[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Prime91[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]Evilsheep[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]13[/td][td]mascomputer[/td][td]1[/td][/tr]</table>

SillyConMarc vouwt voorbij de inactieve PeterBill naar stekkie 8 en tracht nu druk te zetten op Nekodos.
Arjant2 schreef:hehe dat is vrij kansloos om jou te in halen ;-)

...
Ach, dat is best relatief als je kijkt naar kroppieright. Hij haalde in september net geen miljoen punten! ](*,)

Arjant2

Dat is waar, maar kroppieright heeft dan ook een heel arsenaal aan pc's op zijn werk ter beschikking, volgens mij een stuk of 15 a 20. EDIT: het zijn er 38 actief laatste 7 dagen en 59 de laatste 50 dagen...

Dat heeft natuurlijk niet iedereen ](*,)

Zonder een heel arsenaal aan pc's heb je minimaal 2 x GTX480 nodig om jou in een beetje fatsoenlijke tijd in te halen en dan zou het nog een maandje of 10 duren @24/7 vouwen.
Yoste

59 actieve pc's?! Ow, dat wist ik niet! ](*,)

Vandaar dat zijn productie ook behoorlijk fluctueert..

Arjant2

ja zijn er nogal veel.

En zo te zien draaien ze de gewone client die als service in te stellen is (gezien het lage aantal punten per wu).

Wel ideaal natuurlijk ;)
Yoste

<table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Kirov[/td][td]42[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Harm_Gerlings[/td][td]30[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]brat2007[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Cycloon[/td][td]5[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]JonazzDJ[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Prime91[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Hans_Nennie[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Evilsheep[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]mascomputer[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Yoste

Net zo lang als vorige week met op 1 een herstarter! ;) <table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Geoffrey[/td][td]32[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Harm_Gerlings[/td][td]12[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Kirov[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]brat2007[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]3[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]mgrinwis[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Cycloon[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]omlaag[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]Kravitz[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]GenGF01010[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Evilsheep[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Yoste

Het lijstje deze week, vorige week overgeslagen wegens op reis. Het blijft zowat rond hetzelfde aantal stijgers schommelen. ;)

Fisher neemt de vierde stek van Hanniball terug over, terwijl SillyConMarc voorbij Arperum stuift. Nekodos gaat op zijn tellen moeten letten of hij wordt binnenkort ook ingehaald door SillyConMarc. Opmerkelijk feitje: het verschil tussen plek 3 en 6 bedraagt momenteel slechts 14.000 punten. <table cellpadding="0" cellspacing ="0" border="0" class="bbc">[tr][td]1[/td][td]Kirov[/td][td]17[/td][/tr][tr][td]2[/td][td]Kravitz[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]3[/td][td]Geoffrey[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]4[/td][td]Cycloon[/td][td]6[/td][/tr][tr][td]5[/td][td]Lennart_v_d_velde[/td][td]4[/td][/tr][tr][td]6[/td][td]Vladimir_Lenin[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]7[/td][td]Arie_Bombarie[/td][td]2[/td][/tr][tr][td]8[/td][td]Fisher[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]9[/td][td]SillyConMarc[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]10[/td][td]Arjant2[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]11[/td][td]Dinkydau[/td][td]1[/td][/tr][tr][td]12[/td][td]mgrinwis[/td][td]1[/td][/tr]</table>

Terug naar “IT en informatica”