DePurpereWolf
Artikelen: 0

Waarom is mijn post verwijderd?

@ Klazon,

Het beheer heeft het nodig gevonden om je reactie weg te halen omdat het, ten eerste niets met het onderwerp van doen had, ten tweede een niet onderbouwde one-liner was. Dit alles om de discussie goed te begeleiden.

Maar deze moderator zal de volgende keer wel duidelijk maken waarom hij het geen weg heeft gehaald, en niet aannemen dat de poster het zelf wel in de gaten had.
klazon
Pluimdrager
Artikelen: 0

Re: Waarom is mijn post verwijderd?

DePurpereWolf schreef:@ Klazon,  

Het beheer heeft het nodig gevonden om je reactie weg te halen omdat het, ten eerste niets met het onderwerp van doen had, ten tweede een niet onderbouwde one-liner was. Dit alles om de discussie goed te begeleiden.....
Ten eerste: het was een reactie op wat iemand anders had geschreven.

Ten tweede: wat is er mis met one-liners? Die onderbouwing had ik desgevraagd wel willen geven (hoewel ik wel snap dat het merendeel van het forum dan over me heen gevallen was)

Ten derde: het weghalen van de posting waarop ik had gereageerd is zeker ook een manier om de discussie in goede banen te leiden.

Ik heb het idee dat op dit onderwerp iedereen met zijn eigen verhaal bezig is, dus als je het echt goed wilt begeleiden heb je nog een lastige klus. Sterkte!

Terug naar “Filosofie”