Ff een opfrisser met dit nummer:
Moderator: Rhiannon
Heb je het nu over de zanger, nummer of beide? Qua nummer ben ik het geheel met je eens!
Pectus schreef: ↑vr 22 jun 2012, 20:42
Heb je het nu over de zanger, nummer of beide? Qua nummer ben ik het geheel met je eens!
Hallo! Dit is toevallig wel mijn favoriete band en hun beste nummer, ja! En ik was heel vroeger helemaal verkikkerd op Mark Knopfler en die is even oud als ik en ik ben géén, ik herhaal GEEN, Neanderthaler! Ik ben veel knapper dan een Neanderthaler en ik kan niet eens vuur maken met vuursteen, dus ik voel me BELEDIGD en dit nummer heeft het helemaal!Pectus schreef: ↑do 28 jun 2012, 23:10
Feel good nummertje uit de tijd van de Neanderthalers, maar o zo prettig :
hmm, interessante opmerking. Het is een type stem dat ik wel vind passen bij wat subtiele elektronica (die hier dus speciaal afwezig is ). Haar stem doet me denken aan die van Liesje Sadonius, de oorspronkelijke zangers van Hooverphonic, die helaas wat onder de radar verdwenen is. Nu we het er toch over hebben:Pectus schreef: ↑do 28 jun 2012, 23:10
@ Typhoner: aparte stem van de zangeres (wellicht iets te kinderlijk?), het nummer an sich is wel leuk om naar te luisteren.
Haha, dan ben je zeker ook wel op de hoogte van de nummers van Robert Miles?
Pectus schreef: ↑vr 29 jun 2012, 10:03
Haha, dan ben je zeker ook wel op de hoogte van de nummers van Robert Miles?