Hallo allemaal
ik zit met vraag.
Ben nu sinds een paar jaar chronisch ziek, hoewel het langzamerhand nu beter gaat.
Verschillende keren wanneer er iets was heeft de huisarts dit genegeerd en mij weer naar huis gestuurd, terwijl later bleek dat ik onterecht naar huis gestuurd ben, en er wel degelijks iets aan de hand was wat met spoed behandeld moest worden.
Nu heb ik, apart van de andere klachten die ik had, een grote moedervlek die al een tijdje raar doet, het doet pijn en de omgeving ervan ook. Ook is hij iets dikker geworden, niet erg dik maar toch wat veranderd.
Ik zou het natuurlijk graag laten onderzoeken, ben nu net herstellende van een paar jaar ziekte en heb geen zin om nog eens ten onder te gaan aan een melanoom.
Ik stel echter steeds uit om naar de huisarts te gaan. Want wat als hij me weer naar huis stuurt met sussende woorden, of even vluchtig kijkt.
Ik vroeg me af of ik recht heb op onderzoek van deze veranderde moedervlek. Heb ik het over een echt goed onderzoek dat uit kan sluiten dat het een melatonoom is. En waar ik dan het beste heen kan ed?
Alvast heel erg bedankt voor het lezen en het eventuele antwoord,
groetjes Anouk