Maar welk alternatief had jij in gedachten voor de evolutietheorie????
Heb ooit een documentaire gezien over dat soort dingen. Maar ik herriner het mij nog vaag en nu onbreekt mij de tijd om het op te zoeken.
Het kan dus zijn dat volgende bewerking fouter is dan 1 + 1 = 3. Maar goed, mss vinden ze daar ook ooit wel een bewijs voor.
Tussen het geen wij hebben en doen en het materiaal dat wij aan onze kinden doorgeven, zit een soort van bariere. Die laat normaal niets door dan wat er mag worden doorgelaten. (algeem gengbare verklaring). Nu zijn er bepaalde mensen die beweren dat dit niet klopt. Dat er dus wel bepaalde dingen door die bariere komen.
Denk maar aan de afweertegen ziektes. Die zouden wel heel verdachte mutaties moeten zijn en we hebben ze ons niet zelf toegebracht tijdens het leven want ieder geboren kind heeft die zelfde afweercellen.
We moeten ze dus van onze ouders gekregen hebben. En stel nu dat dit ook zou wereken voor het verkrijgen van 3 armen. Dus dat wij mensen ons dit zelf toeiegenen door onze stamcellen aan het werk te zetten en zo het dan doorgeven aan onze kinderen. Dan is er een nieuw ras ontstaan zonder dat Darwin er aan te pas kwam.
Leven gebaseerd op boor of silicium is zeer, zeer onwaarschijnlijk[...]
Nu ik zeg ook niet dat er nog nieuwe elementen zijn, ik zeg alleen dat we mss zeer weinig weten en gewoon iets over het hoofd zien. Mss ligt het gewoon aan ons dat we zoveel energie nodig hebben.
Als ik mijn peroidiek systeem eens goed bekijken, dan zie ik in dis laatste rij (met ensteinium, en zo) dat er zeer weinig over staat. Dus geen electronen configutaties en zo. Ik ga er dus van uit dat we daar nog niet alles over kennen als daar mss een bron van leven in zou kunnen zitten.
Leven dat 1000x kleiner is dan we tot nu kenden lijkt me zeer onwaarschijnlijk[...]
Ook van een documentaire, dus weet het ook niet zeker meer, maar. Als het kan bewijst het maar hoe weinig we weten, en dus hoeveel we over het hoofd zouden kunnen zien.
De beweringen waar ik iets op te zeggen hebben steunen op gegevens die nog niet zeker bewezen zijn. De zouden kunnen verkeert zijn en daarmee jullie beweringen ook.
Ik vind gewoon dat we onze blik iets ruimer moeten stellen. Mss zit er wel nieuw leven in het midden van de aarde, wie zal zeggen van niet...