aha op die manier. Maar qua puntenproductie loopt het wel hard terug nu. En nu weet ik dat Yoste wat problemen heeft maar PeterBill zo te zien ook.Als je bij ons bedoelt, valt toch wel mee? Ik zie vrijwel steeds een lijst van tegen de 30 actieve vouwers (dwz in de laatste week wat ingeleverd). En ja, we hebben er een twintigtal die maar eens in de maand een eiwit afleveren, dus dat is een stoelendans in die actievenlijst.
Ja en bij jullie schiet ht hard omhoog.Maar qua puntenproductie loopt het wel hard terug nu.
Nou zo te zien is het al weer voorbij met de hoge scores bij ons. Kroppieright is al weer stil gevallen... ik hoop dat hij de draad weer op pikt maar ziet er niet goed uit als hij ineens stil ligt (met zijn 50 pc's), dan moet er een reden voor zijn.Arjant2 schreef:dat heb je mij niet horen zeggen he? Ik wou het er juist niet inwrijven.
Maar inderdaad, voor het eind van de week zijn we jullie voorbij als het zo door gaat.
Ik sta ook ineens weer 1e bij ons... stuivertje aan het wisselen met kroppieright hehe
Ach het onmiddellijke gevaar is verdwenen. De vaart bij ons is er ook weer aardig uit.Uhm, WSF helpt C!T, misschien een mooi moment om weer voor de thuisploeg te gaan spelen? :eusa_whistle:
hij heeft geluisterd hoor!Uitgelezen moment zelfs....... :eusa_whistle:
Aangezien het 'mysterie' rond WSF_helpt_C!T toch reeds een tijdje geen mysterie meer is ](*,) , bij deze:hij heeft geluisterd hoor!