benb schreef:Ik heb ter illustratie zo'n 2 jaar geleden eens een email gestuurd aan alle partijen met de vraag: Wat is integratie ?
Ik kreeg van geen enkele partij een reaktie terug. Ik heb toen de PvdA bewust uitgekozen om een herinnering te sturen. Uiteindelijk -weken later- kwam er een antwoord. Bij navraag bij diezelfde PvdA bleek dat de tekst uit het van Dale woordenboek was gehaald. Laat maar dacht ik toen en nu nog overigens.
Als ik het zo begrijp is de PvdA tenminste nog zo vriendelijk om voor je in de Van Dale te kijken, de PVV nam die moeite niet.
Buitenlandse bedrijven laten nl liggen, de infrastructuur, regels en te duur.
Absolute nonsens. Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar misschien moet je
Rijden in nederland is een ramp.
Valt dus wel mee, volgens dat artikel, wat een bron heeft van het ministerie van EZ (link klopt helaas niet meer). Ik geloof niet dat het in de tussentijd nu ineens rampzalig bergafwaarts is gegaan.
Ouderen durven na 8 uur savonds de straat niet meer op.
Waar haal je dat vandaan? Onderbouw nu eens, dat hebben we al zovaak gevraagd.
benb schreef:En ga zo maar door.
Is dit een stemmingmakerij ? Nee, het is de werkelijkheid.
Nee, het is stemmingmakerij. Het wordt pas werkelijkheid als je het onderbouwd met feiten en die mis ik nog altijd bij je.
De nieuwe politiek is er en zal er blijven, er is een stempel gezet. Overal in Europa !
Waar heb ik dat eerder gehoord? De leefbaren, direct met de Fortuynisten en daarna inderdaad Geert Wilders. Gordon Brown heeft het er ook al over en zelfs de geestelijk vader van de grondwet Thorbecke benoemde zijn taak o.a. als "een nieuwe politieke dynamiek te wekken". 160 jaar later inmiddels, niet echt nieuw dus.