RaYK
Artikelen: 0

Re: [boinc] superscore !

mja wel, het was sowieso een mooie boinc dag vandaag :D

als je zo naar de scores kijkt, van gemiddelde per dag of per maand in de lijst van top 100 dan valt het wel sterk op dat ons gemiddelde stukken hoger ligt of de teams die we nog moeten voorbijgaan
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
Ruben01

als je zo naar de scores kijkt, van gemiddelde per dag of per maand in de lijst van top 100 dan valt het wel sterk op dat ons gemiddelde stukken hoger ligt of de teams die we nog moeten voorbijgaan
Inderdaad, was mij ook al opgevallen. Op plaatsje nummer 20 in de Nederlandse top zit de eerst die een hoger gemiddelde heeft dan ons.

Dat is heel goed voor ons wat dat wil zeggen dat we die allemaal op een bepaalde tijd gaan voorbijgaan als we zo verder blijven doen.

Helemaal aan de top met de Dutch Power Cows is het gemiddelde wel opeens extreem hoog, die mannen hebben een gemiddelde van meer dan 400 000 credits per dag :D .
RaYK

mja maar die zullen wel wat meer teamleden hebben :D

lol, het valt mij ineens op dat ik ongeloofelijk veel posts met 'mja' begin :D
Steun de wetenschap en het forum en versterk ons boinc team! - voor meer info kijk op de hoofdpagina onder 'distributed computing'

"The beginning of knowledge is the discovery of something we do not understand" - Frank Herbert (1920-1986)
Mendelevium

Helemaal aan de top met de Dutch Power Cows is het gemiddelde wel opeens extreem hoog, die mannen hebben een gemiddelde van meer dan 400 000 credits per dag :D .
Heb je ook al gezien hoeveel teamleden die hebben? :D

Edit: RaYK was sneller :D
Laat je PC rekenen als hij toch niets te doen heeft, en help de mensheid een handje: ga naar ons subforum Distributed Computing en doe mee met 1 van de BOINC-projecten!!!

"Anyone who is not shocked by quantum theory has not understood it." (N. Bohr)
RaYK

bas en rob gaan nu toch moeten gaan opletten in m'n boinc manager zit ik nu met een totaal van 12,567 credits :D

weet er iemand of allprojectstats.com nog een update moet doen vanavond? volgens mij wel

Ruben01

weet er iemand of allprojectstats.com nog een update moet doen vanavond? volgens mij wel
Normaal wel , maar die updaten niet alles tegelijkertijd. Hopelijk gaat hij het voor jou juiste stuk updaten :D .
Assassinator

Cool, ik ben benieuwd hoe hoog ik van de 23 sta :D Hoewel ik niet aan zo heel veel projecten mee doe, alleen SETI doet nu wat. Mijn andere 2, LHC en Predictor doen weinig.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Snelle Herhaling

Mag ik vragen wat jullie aan het doen zijn?
Assassinator

Lees de bovenste sticky in dit sub-forum :D
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Snelle Herhaling

Ok bedankt

Ik zal jullie team versterken, hopelijk vinden jullie dat niet erg

Met welk onderwerp zijn jullie bezig?
RaYK

niet erg?? we hebben niet liever! :D

je kunt zelf kiezen welk project je het meest aanspreekt.

dit is mss niet direct de juiste plaats maar je kunt altijd vragen stellen over projecten of over het hele boinc gebeuren in het nieuwe boinc lid forum: klik hier

Ruben01

We hebben weeral een mijlpaal verbroken, vandaag zijn we in de All project stats over de 200.000 credits gegaan. Bij BOINC stats nog niet maar dat komt we vandaag of ten laatste morgen, we zijn daar maar 200 credits meer verwijderd van de 200.000.

Afbeelding

Wanneer we zo verder blijven doorgaan dan zouden we half april reeds de 400.000 credits bereiken wat wil zeggen: Nederlandse top 50 en op wereldschaal bijna een top 5000 plaats.
Korot

Ok, Ruben, daar houd ik je aan, op 20-04-'08 staan we op de 50ste plaats (NL), anders...
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showforum=59
Ruben01

Ok, Ruben, daar houd ik je aan, op 20-04-'08 staan we op de 50ste plaats (NL), anders...
Anders wat ? :D
Ruben01

We hebben opnieuw een superscore :D

Er is voor het eerst een BOINCER in het WSF team die meer dan 100 000 credit verzameld heeft !!

Proficiat Redmess :D

Afbeelding

Terug naar “IT en informatica”