Ik zou dat veranderen in:Option Text
Was is het postID
Content Text
Wat is de titel voor de link
Hierbij is het m.i. duidelijker wat er bedoeld wordtPostnummer
Wat is het postnummer?
Inhoudelijke tekst
Wat is de titel voor de link?
Ik ook.Allereerst zou ik graag weten hoe het staat met de vorige meldingen (welke zijn opgelost en welke niet?).
Je hebt natuurlijk gelijk (al vind ik het geen gezicht). (P.S.: Dan moet je "googlelink" (link van Google) met een hoofdletter schrijven. Of anders: "googellink" (link als je googelt op ""zoekterm").Verder heb ik nog een melding:
Het is mogelijk om via het Snelvenster een rechtstreekse googlelink in te voeren (lees voor meer informatie deze post (voorlopig enkel voor minicursusauteurs en moderators)). Het resultaat ziet er zo uit:
Google naar "zoekterm"
Het werkwoord "googelen" wordt echter op deze manier geschreven, dus is het ook "googel":
Googel naar "zoekterm"
Ik vind het ook ernstige Taalunie-diarrheeJe hebt natuurlijk gelijk (al vind ik het geen gezicht).
Topics die te maken hebben met elektronenoverdracht kunnen hierin terecht.Elektrochemie
Topics die te maken heeft met electronen overdracht kunnen hierin terecht.
Mijn voorstel: Topics over bemande of onbemande ruimtereizen.Alle topics die gaan over bemande of onbemande ruimtereizen kunnen hierin terecht.
Mijn voorstel: Topics over telescopen, zelfgemaakte foto's, radiotelescopen, spiegel- of lenstelescopen, exoplaneten,...Vragen over telescopen, zelfgemaakte foto's, radio telescopen, spiegel- of lenstelescopen, exo-planeten enz.
Mijn voorstel: Topics over golfverschijnselen zoals licht en geluid.Onderwerpen over golfverschijnselen. In de vorm van onderwerpen die met licht en geluid van doen hebben.
even geduld, hier wordt iets anders bedoeld, want toen ik met radiogolven hier topicte vielen er een paar forumgebruikers over me heen......Klintersaas schreef:De omschrijving van "Optica en Akoestiek kan beter:
Mijn voorstel: Topics over golfverschijnselen zoals licht en geluid.
I have read, understood and agree to these rules and conditions
Please ensure that you complete all the fields fully, taking particular care over the password fields.
You will be sent an email to the email address you give after registering. Please read the email carefully, you will need to validate your account by clicking on a link in the email.
I agree to the terms of this registration and wish to proceed.
submit my registration
The board administrator has chosen to require validation for all email addresses. Within the next 10 minutes (usually instantly) you'll receive an email with instructions on the next step. Don't worry, it won't take long before you can post!