Redmess
Artikelen: 0

Re: [Boinc] challenge

Jammer dat mijn GPUs niet hebben geholpen dan.
Arjant2

Alle beetjes helpen toch?

Maar ik denk niet dat jij 24/7 hebt gedraaid met je gpu's of wel?

wat voor GPU's zijn het?
point

Met mijn Nvidia GeForce 9600M GT krijg ik ook maar 2.5K punten per WU van ~3 uur [PPS (Sieve) 1.37 (cuda23)] ;)

Ik had deze keer alleen maar niet de luxe om mijn laptop heel de dag aan te laten staan.
Heb je een passieve computer ?

Dan kan je WSF helpen met het vouwen van eiwitten en zo de ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden:

http://sciencetalk.nl/forum/index.ph ... opic=59270
Redmess

Hij staat wel 24/7 aan. Het zijn 2 GeForce 8800 GTX kaarten.

Het valt me wel op dat veel van de primegrid-opdrachten mislukken door een "rekenfout".
Arjant2

Dan had je evenveel punten moeten halen als siliconmarc...

rekenfouten duid op instabiliteit van je systeem.

Ik heb nul fouten...
Quantum Human

Ik heb er totaal niet aan gedacht. En toen ik het door kreeg had het al geen zin meer. Bovendien moet ik mijn pc even sparen. De GPU raakt te vaak oververhit omdat de cooler niet sterk genoeg is. Als ik weer centjes heb laat ik er een nieuwe in poten.
Als je denkt dat je een raadsel hebt opgelost, vind je meteen een nieuw raadsel dat je conclusies doet wankelen.
ScienceMaster112

Zo, mijn nieuwe laptop is binnen. Ik zal van nu af weer BOINCen voor wetenschapsforum met 3 PC's al staan ze niet altijd aan. Een vriend van mij heeft ook weer BOINC op zijn laptop en komt ook bij het team, dus wie weet komen we de volgende challenge weer in de top 50.
Dar

De nieuws-verspeiding is waardeloos bij PrimeGrid. Maar ik heb gegevens gevonden over een nieuwe Challenge.

Hij is van 3 February 2011 18:00 UTC till 6 February 2011 18:00 UTC

Op het westelijke deel van het Europese vasteland is dat dus vanaf 19:00 uur (behalve Portugal geloof ik)

Op de site van primeGrid krijg je nog steeds de Challenges van 2010 te zien. Maar op dit forum-item:

http://www.primegrid.com/forum_thread.php?...wrap=true#31677

lees je meer over deze challenge. Dat er weinig informatie over gegeven wordt kan natuurlijk in ons voordeel werken. Want misschien zijn er nu veel minder deelnemers ;-)

Nog wel 1 opmerking. Volgens mij zijn de WU's die gevouwen moeten worden heel klein. Duren circa 10 minuten op de snelle computers. Daardoor kan het zijn dat je computer zo nu en dan niets te doen heeft. Er zal vast een beperking gelegd worden op de voorraad die je mag hebben.

In 2008 hebben ze zelfs een Challenge van dit type stop gezet omdat de PrimeGrid servers de grote vraag niet aan konden. Hopelijk gaat het deze keer goed.
Yoste

Is het mogelijk op gpu te vouwen voor deze challenge?
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://sciencetalk.nl/forum/index.php?showtopic=59270
Dar

Is het mogelijk op gpu te vouwen voor deze challenge?
Helaas. De WU's van deze Challenge zijn alleen voor de CPU.
Quantum Human

Mijn computer is zes minuten geleden gestart met de WU's van de Challenge.
Als je denkt dat je een raadsel hebt opgelost, vind je meteen een nieuw raadsel dat je conclusies doet wankelen.
Dar

Ik was wat laat thuis, maar ik ben ook aangehaakt. De komende 70 uur staat hier PrimeGrid voluit.
Quantum Human

We doen het beter dan de Dutch Power Cows.
Dar

We doen het beter dan de Dutch Power Cows.
Klopt. En heel misschien blijven we zelfs in de top 50. Dan komen we in de Challenge-lijst. Maar dan moeten we wel zo doorgaan. We zijn nu met 4 vouwers. Het zou mooi zijn als er nog een paar aansluiten. Dan blijven we zeker bij de top.
Quantum Human

Klopt. En heel misschien blijven we zelfs in de top 50. Dan komen we in de Challenge-lijst. Maar dan moeten we wel zo doorgaan. We zijn nu met 4 vouwers. Het zou mooi zijn als er nog een paar aansluiten. Dan blijven we zeker bij de top.
Niettemin blijken alleen jij en ik onze computers op volle volle toeren hebben staan om mee te doen. Heel jammer dat Sytse zo weinig heeft ingeleverd. Zijn machine kan een heleboel aan!

Terug naar “IT en informatica”