Arjant2 schreef:Misschien de volgorde even veranderen?
-bigadv -smp
Dit is het inderdaad, fah -bigadv -smp werkt met alle cores op volle kracht.
Moderator: Jan van de Velde
Arjant2 schreef:Misschien de volgorde even veranderen?
-bigadv -smp
Ja en nee: voor de windowsclient is voor het eerst -bigadv beschikbaar. Voorheen was het wel mogelijk in een Linuxdistributie via VMware, maar dat is sinds kort stopgezet.Arjant2 schreef:Volgens mij werkte dat -bigadv al een tijdje op SMP?
...
Weet wel dat je een dag of drie (nonstop) vouwt aan één -bigadv wu. Deze wu's zijn eigenlijk enkel interessant indien je 24/24 vouwt, anders haal je simpelweg de deadlines niet. Maar het lange werk loont wel hoor ](*,)Dit is het inderdaad, fah -bigadv -smp werkt met alle cores op volle kracht.
De volgorde speelt normaal gezien geen belang. Ik vermoed dat bigadv louter '-smp' als extra parameter nodig heeft, aangezien '-smp 8' blijkbaar niet werkt.Arjant2 schreef:Misschien de volgorde even veranderen?
-bigadv -smp
Zo te zien beginnen de bonuspunten vanaf nu mee te tellen! Als je op dit tempo door blijft vouwen dan komen er leuke dagscores.Dit is het inderdaad, fah -bigadv -smp werkt met alle cores op volle kracht.
s**t.Nu (twee jaar nadat ik mijn dualcore machine heb), is het me gelukt om ook daadwerkelijk 2 CPU-clienten te installeren. Het viel niet tegen. De installation guide heb ik letterlijk gekopieerd toegevoegd aan de FAQ.
Die automatische start verwijderd, computer afgesloten, opnieuw opgestart, beide clients direct na elkaar handmatig gestart. Nu draaien ze wél beide....Note: If the CPU Systray client installer created a shortcut in the Windows startup folder during the original installation, please delete that shortcut now. The shortcut is usually found in Start -> Programs -> Startup
euhm, niet meer dus..... We zijn weer terug bij af: het opstarten van de ene sluit automatisch de andere af ](*,) .Nu draaien ze wél beide....
Indertijd heb ik met mijn laptop eens een experiment gedaan om te onderzoeken of je 2 clients kunt laten vouwen op 1 core. Dit probeerde ik door 2 system tray clients tegelijk te draaien, maar zonder succes: de eerste client stopte automatisch bij het opstarten van de tweede. Maar dit kan hier niet het geval zijn aangezien je een dualcore hebt?euhm, niet meer dus..... We zijn weer terug bij af: het opstarten van de ene sluit automatisch de andere af ](*,) .
yep en yepYoste schreef:Maar dit kan hier niet het geval zijn aangezien je een dualcore hebt?
Zoals Arjant2 al zegt, verschillen de machine-id's wel?
geen idee wat dat betekent, hoe dat start etc.Wat je ook kunt doen is eens de andere versie van de client gebruiken, nl. de console. Dat werd mij vroeger ook aangeraden: van zodra je meer dan 1 client wilt gebruiken, is de consoleversie het handigste.
Op het moment dat ik een computeradept zoiets hoor zeggen ren ik altijd héél hard weg.... ](*,) ..Behoorlijk eenvoudig hoor
zo gezegd, zo gedaan. Maar geen succes ](*,)Een van de 2 clients was juist klaar met zijn wu, die heb ik afgesloten. De andere draait nu. Zodra die klaar is (vanavond laat) gooi ik heel de zooi van mijn computer af en probeer ik het nog eens vanaf nul.
Haha, zo zie ik me anders niet hoorJan van de Velde schreef:maar daar staat niet hoe ik die opstart, hoe ik die in de gaten houd etc.
Op het moment dat ik een computeradept zoiets hoor zeggen ren ik altijd héél hard weg.... ](*,) ..
van Engels ben ik niet bang.Een up to date leidraad vind je hier, weliswaar in het Engels van zodra het moeilijke deel begint.. ](*,)
Dit meldt hij als hij door de start van de andere wordt afgesloten:Eerlijk gezegd twijfel ik er wel aan of dit wat gaat helpen.. Staat er niets in de log van de client die automatisch sluit?