Och, alleen al "stabiel" zou al heel leuk zijn.maar stabiele krachtige vouwers ontbreken nog.
Och, alleen al "stabiel" zou al heel leuk zijn.maar stabiele krachtige vouwers ontbreken nog.
53650 :eusa_whistle:Vladimir Lenin schreef:haha, ik had net hetzelfde idee om eens te doen, als we nu eens even een boost aan C!T geven van evenveel punten, levert dat mss iets op.
Wat is jullie TeamNumber?
Verder nog een vraag hoe regel je eigenlijk het aantal punten het waren er exact 100'000 bij ons, hoe organiseer je zoiets?
da's heel mooi. :eusa_whistle:Ik heb een tijdje geleden meegedaan onder de naam DaanK (dacht ik zo) nu wil ik graag weer verder gaan met folden.
Ik zou een SMP-client draaien en de GPU client.DaanK schreef:Hallo iedereen,
Ik heb een tijdje geleden meegedaan onder de naam DaanK (dacht ik zo) nu wil ik graag weer verder gaan met folden. Ik heb een quad core met 3,5Ghz en een nvidia xfx 285gtx. Bestaat er een f@h die al mijn cores (4 dus) gebruikt en mijn videokaart? (Die heeft Physix)
Bij voorbaat dank.
Arjant2 schreef:Yoste, vraagje voor jou.
Jij gebruikt meerdere kaarten om te vouwen.
Nu lees ik op het stanford forum dat je beide kaarten perse aan een monitor moet hebben hangen anders kan je niet met meerdere kaarten vouwen. Klopt dat?