jacquesvd
Artikelen: 0

Hulp bij quoten

Aan Ypsilon,

Verontschuldig mijn vraag maar je verwijzing naar 'quote' en zo volgend krijg ik nu wel een tekst onder de gewenste quote maar ik krijg hem, spijts drukken op 'nieuw antwoord' nooit bij de gevraagde bestemmeling maar altijd als nieuw bericht.

Wat doe ik dan verkeerd? Ik roep eerst het te beantwoorden bericht op, druk op quote, schrijf mijn antwoord eronder en druk dan op 'nieuw antwoord' en toch verschijnt het bericht steevast als een aparte reactie.

Dank voor toelichting
Mrtn

Re: Hulp bij quoten

In uw nieuwe bericht staat de quote al, herkenbaar aan het begin [ quote] en het einde [/ quote]

Alles wat daar tussen staat wordt een quote-veld na versturen van het bericht.

De volgorde van berichten blijf chronologisch: het nieuwste bericht onderaan. De quote-functie dient dan ook slechts om te verduidelijken op welk van de voorgaande berichten precies wordt gereageerd.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
jacquesvd

Aan Mrtn, ja, maar hoe krijg ik het bericht met pijlverwijzing direct bij dat waarop geantwoord wordt zoals bij taalprof en ypsilon en niet zoals bij mij, los daarvan, onderaan de lijst?
ypsilon

Als je hier via een zoekmachine gekomen bent, wil het nog wel eens gebeuren dat je lay-out opties anders zijn dan die van ons. Om er zeker van te zijn dat je de dingen ziet zoals wij ze zien: kun je bij "opties" (in de titelbalk van dit topic) even klikken op "Standaard"?

Als dat gebeurd is, klik dan even op de Afbeelding-knop onder dit bericht en typ een korte reactie ("test" o.i.d. volstaat) en klik op "Plaats bericht".

Lukt dit?
Ger

Wellicht helpt ons helpitem over quoten je ook?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
ypsilon

@Ger: Ik was vergeten te linken in het openingsbericht, maar dit topic is afgesplitst van dit hier. Ik had daar het linkje naar het helpitem gegeven, maar blijkbaar loopt er toch nog iets mis.

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”