meijuh schreef:heej mensen, ik heb boinc ook geinstalleerd, maar het lukt mij niet om lid te worden van het team wetenschapsforum
ik ben naar
http://boincstats.com/bam/teams.php gegaan maar als ik daar zoek op teams gebeurd er niks:S
of moet het op een andere manier, plz help
vrij maf dit
Het team: 'Wetenschapsforum' toevoegen moet gebeuren via de cliënt en niet via die die link uit de bovenstaande post.
Dus, hoe moet dat nou?
- Download de BOINC software!
- Installeer het programma (lees de voorwaarden)
- Voer het Boinc programma uit en voeg een project toe. Dit doe je door een url in te voegen. Je kunt een van de url's van de projecten hierboven pakken, of je kunt een nieuw project uit de lijst selecteren*
- Het programma vraagt of je lid, of geen lid bent. Voer je email adres in met een wachtwoord en druk op [next].
- Er word een browser-scherm geopend dat je naar de profiel website leidt van het desbetreffende project. Hier in kun je een team 'join'en, doe dit door op wetenschapsforum te zoeken en 'join' te klikken.*
- Als het goed is, is je pc nu aan de slag gegaan, je kunt alle schermen gewoon uit X-en. Een geel blauwe B kun je vinden rechtsonder op je scherm. Elk project komt met zijn eigen screen-saver.
- Als je aan twee of meer projecten wil werken, voer je gewoon meer projecten in.
Wanneer je de bovenstaande werkwijze volgt zou het normaal vlot moeten verlopen.
@DePurpereWolf: het is precies een goeie moment om eens te denken aan een duidelijke beschrijving (met enkel screenshots) die de mensen helpt het installeren van de cliënt en toevoegen van projecten en team.