Veertje, Klintersaas, Assassinator, WendytTje, maartenvg, onderstesteen ea: zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om in te gaan op de vraag of ik hier een "inhoudelijke onderbouwing" oftewel "argument" geef voor waarom de "aangetoonde protocollen" en "de eerste isolatie van Gallo" "fout" zijn?
Veertje, heb je dit gelezen en zoja waarom heb je er niet op gereageerd?
Wat vinden jullie dan hiervan:
Daar zijn we het niet mee eens:
PCR was er inderdaad nog niet ten tijde van Montagniers en Gallo's en vermeende isolatie. De PCR-techniek die gebruikt wordt in "hiv-wetenschap" is Quantum PCR en dient voor het vaststellen van de hoeveelheid virus--het aantal vermeende (deel)genomen van hiv in een patient--de zogenaamde "viral load," en wordt bij mijn weten niet gelijk gesteld aan isolatie. De foto's zijn gemaakt van celculturen--niet van gezuiverd virus--en staan los van de PCR-techniek.
Duesberg stelt het gebruik van QPCR waarmee zogenaamd hiv-dna gedecteerd kan worden dus wel gelijk aan isolatie--foutje.
Verder zou ik graag willen weten wat er op deze foto te zien is :
Tot slot wil ik nog even kwijt dat alle foto's die hier tot nu toe geplaatst zijn, opnames zijn van "buddende" deeltjes en niet van geisoleerd virus.
Als HIV niet zou bestaan (zoals Iconoclaster in zijn startpost feitelijk zegt) zou ik willen weten welk virus hier dan wel beschreven wordt. En waar het aangetroffen werd. Of is de hele site 1 groot verzinsel? Dezelfde site beschrijft overigens ook het genoom van HIV. Again: wat zou het dan kunnen zijn?
Geen virus.
Hier een uitgebreid verslag van een isolatie mbv de huidige isolatietechnieken:
Waarom moeten wij reageren op een artikel waar jij niks van snapt?
Wat ik nog steeds niet begrijp in deze discussie is waar het nu eigenlijk om gaat. Gaat het sommigen erom dat HIV nooit behoorlijk is geisoleerd (en dus niet bestaat?) of gaat het erom dat er zogenaamd geen verband tussen HIV (dat dus wel bestaat) en AIDS aangetoond kan worden? Beide beweringen zie ik telkens terugkomen maar ze spreken elkaar impliciet tegen. Als iets niet bestaat hoef je je immers ook niet meer met verbanden bezig te houden.
hiv bestaat niet en veroorzaakt daarom geen aids--geen tegenspraak. Maar als jij dat niet gelooft zal ik met andere argumenten moeten komen.