Hitparade team Wetenschapsforum week 12
Om de leden van Boincend wetenschapsforum wakker te houden word er om de zoveel tijd een hitparade samengesteld. Wie niet zijn computer aan laat staan word er uit gelicht, wie de meeste punten bij elkaar snoept word geëert. Een beetje competitie in naam der Wetenschap mag best.
Team vooruitgang
Het team word steeds groter, en we sparen punten steeds sneller. Wat belangrijk is, is dat we bijna precies een jaar na opstarten de top 50 van Nederland gaan binnenstormen. De eerste BOINC post hier was 4 April, en het ziet er naar uit dat we op 4 April 2008 na een jaar werken in de top 50 van Nederland staan, helemaal niet slecht. Internationaal gezien heeft het wetenschapsforum de magische 7000 grens doorbroken en nadert de 6000. Om de vaart er in te houwen zijn nieuwe leden altijd welkom. Hoe dichter bij de top, hoe moeilijker het is om vooruit in de puntentelling te komen.
Internationale positie: 6196.
Het grootste Wetenschappelijk forum van de Nederlands sprekende wereld moet toch wel in de top 1000 kunnen komen.
De vooruitgang is in de volgende grafiek te zien.
Einstein heeft Seti ingehaald als het gaat om het totaal aantal punten.
- wk12_points 853 keer bekeken
Legenda:
- Blauw: Seti@home
- Oranje: Einstein@home
- Roze: Rosetta@home
- Groen: Climateprediction.net
- Wit: Spinhenge@home
- Beige: ABC@home
- Geel: Proteins@home
- Lichtgroen: Quantum Monte Carlo at Home
- Donkeroranje: LHC@home
- Donkerbruin: Leiden Classical
- Geel: POEM@home
- Huidskleur: World Community Grid
Dat zijn dus 13 projecten waarin wetenschapsforum mee werkt.
We hebben
363,281 punten nu,
het blikken mijlpaal is behaald! op naar de houten mijlpaal van 500.000!!
jammer genoeg, deze keer geen nieuwe leden, tenminste, ik heb er geen geteld
Iedereen die een computer heeft is welkom.Hopelijk volgende week weer beter? Iemand? Jij misschien?
De leden zijn als volgt: 28 leden: 1 dubbele, 11 Belgen, 13 Nederlanders, 1 Ier, en 2 internationale.
Hiervan zijn er dus zowaar 18 van actief, wat natuurlijk niet niks is. Ik ben benieuwd of dit nog kan groeien....
Plaats in Nederland:
54 We kunnen
en moeten in de top 50 komen, het liefst voor 4 April. Maar het zal er om spannen. We moeten om en rond de 40.000 punten vinden voor het eind van de maand.
Plaats in België (officieus):
29
De volgende grafiek laat het dagelijks puntaantal van actieve leden zien. Om het niet een te drukke grafiek te maken heb ik alleen de gebruikers met een gemiddeld puntaantal van boven de 100 per dag.
9 mensen hebben de lat gehaald, wat betekend dat die andere 9 eventjes goed hun best moeten doen om weer boven de 100 te komen. De meeste pc's kunnen met normaal gebruik wel 100 gemiddeld per dag halen.
Ik ben er jammer genoeg afgevallen, ik had er maar 91. Maar hopelijk ben ik weer snel op de been.
- wk12_users 866 keer bekeken
Redmess heeft het gewonnen van Rayk, die kan het nu uit gaan vechten met Marco heeft de trek naar boven gevonden en gaat het lekker uitvechten met RubenK en Marco P.
Link naar stats:
http://www.allprojectstats.com/showteam.ph...&setlang=nl
en
http://nl.boincstats.com/stats/boinc_team_...o&id=162929
[/quote]