heeey remco, ik heb naar jouw schilderijen gekeken, en ik vond ze zeer mooi. ik heb niet zoveel verstand van kunst maar ik vond ''de Droom" het mooist. ik zag dat die over het menselijk lichaam ging (vond ik persoonlijk), maar schilder jij meer over het menselijk lichaam zo ja stuur eens wat fo...