Oke, dat vind ik wel duidelijk, maar hoe kijken wij als psychologen daar nu naar? Gebruiken wij zowel nature als nurture om gedrag te verklaren? Richten sociaal-psychologen zich dan meer op nurture en biologische psychologen juist meer op nature? Of gebruiken we altijd de interactie van die twee om ...