Wat een hoop topics alweer.
Je hoeft je absoluut niet verplicht te voelen om heel de hoop in één keer te corrigeren (eigenlijk hoef je jezelf tot niets verplicht te voelen, aangezien het verbeteren van spelfouten in topictitels een vrijblijvende taak is).
Het lijkt me overigens overbodig om alle topics in verborgen fora, zoals het mc-forum, te gaan aanpassen. We verbeteren de spelling omwille van zoekmachines, maar die komen daar toch niet.
Hier ben ik het met je oneens omwille van twee redenen.
Ten eerste mag het hoofddoel van deze topic dan wel het verbeteren omwille van de zoekfunctie zijn, Jan van de Velde startte deze topic met nog een tweede motivatie (al weet ik wel dat dit voornamelijk betrekking heeft op de gewone bezoekers:
- niet zo denderend voor het imago van ons forum (Als je piezoluminisentie in een topictitel ziet staan is je eerste indruk er licht één van op wéér zo'n msn-forumpje terechtgekomen te zijn)
Ten tweede komen de zoekmachines wél in verborgen groepsfora (uiteraard alleen bij mensen die toegang hebben tot deze fora). Dus is het ook wenselijk dat alle relevante resultaten uit die fora getoond worden.
PS: In mijn vorige post zijn enkel de eerste 5 topics afkomstig uit verborgen groepsfora.
PPS: Omdat ik het hartgrondig beu ben dat de zoekmachines zo weinig relevante resultaten weergeven wanneer ik enkel in de titel zoek, ben ik begonnen met het systematische afschuimen van het complete forum, doelgericht op zoek naar topics met spelfouten in hun titel. Dit is een werk van lange adem, dus schrik niet als je de komende weken opeens meldingen ziet met 30 titels in één keer.