PS t.a.v. TD: Zou ik je a.u.b. mogen vragen om - om ervoor te zorgen dat deze topic niet te snel te lang wordt - de melding van de verbetering in de post zelf te zetten zoals hier werd geopperd. Dat heb je waarschijnlijk gemist omdat je toen op vakantie was.
De moderators zijn niet verplicht om spelfouten in topictitels te corrigeren. Regelmatig (al is dit de laatste dagen niet meer gebeurd) komt er een moderator langs die tijd en zin heeft om zich met mijn taalkundige grieven (en die van anderen, maar ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat ik voor het merendeel van de hier geposte berichten zorg) bezig te houden.
Het is echter goed mogelijk dat sommige moderators - wanneer ze zien dat er in deze topic gepost is - denken: "Daar is die vervelende Klintersaas weer met zijn waslijst aan foutief gespelde topictitels." Ik kan ze daarin bovendien moeilijk ongelijk geven.
Geloof niet alles wat je leest.
Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!
PS: Nogmaals mijn excuses aan de moderators voor het veelvuldig posten, maar ik heb namelijk niet de mogelijkheid om mijn berichten een tijd na het posten te wijzigen.
Geloof niet alles wat je leest.
Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!